v košíku právě máte
0 položek
o celkové hodnotě
0,- Kč
 
Jak a kde nakoupitregistrační formulářzapomenuté heslo...přihlašovací jménoheslo

Vítejte na společném internetovém portálu firmy Včelařství Sedláček Bučovice a firmy Apis Morava s.r.o.

obrazekJedná se účetně o dvě firmy, ale mají stejný cíl:

ZAJISTIT PRO VÁS VČELAŘE ÚPLNÝ KOMPLEXNÍ SERVIS VYNIKAJÍCÍCH VČELAŘSKÝCH POTŘEB

A PRO ŠIROKOU VEŘEJNOST BOHATÝ SORTIMENT VČELÍCH PRODUKTŮ OD NAŠICH VČEL A PŘEDNÍCH ČESKÝCH VÝROBCŮ VČELÍCH PRODUKTŮ A KOSMETIKY.

Jak a kde nakoupit? NEJIDEÁLNĚJŠÍ to je na naší firemní prodejně !!! Při větším nákupu dostanete SLEVOVÝ KUPON NA PŘÍŠTÍ NÁKUP (podmínky dle sdělení na prodejně)...

obrazek.
.

Včelařství Sedláček
Mírová 199, 685 01 Bučovice

Otevírací doba:
Pondělí až pátek: 8.00 - 16,30 hod
Sobota 8.00 - 12.00 hod.

Od 1.1.2018 ukončujeme zasílání zboží, rádi Vás obsloužíme na prodejně.
Neděle a svátky ZAVŘENO.

Na prodejně je k dispozici platební terminál.


Prodejna Koliště 25, Brno:
Otevřeno:

Koliště 25 v Brně otevřeno:
OD 10.7.2017-30.12.2017
Po-Pá 9-16 hod
Soboty, neděle a svátky = ZAVŘENO
(Od 2.1.2018 již na Kolišti 25 neprodáváme)

Prodej veškerého včelařského sortimentu i produktů a včetně medu jako v Bučovicích. Při objednání zboží přes E-SHOP s vyzvednutím na Kolišti dopravné neúčtujeme.

Na Kolišti můžete platit hotově nebo kartou přes terminál.



.

Objednat po telefonu a e-mailem:
.
Telefonické objednávky používejte prosím co nejméně (vyjma starších včelařů, apod.), neboť velmi zpomalují chod firmy a všichni se stejně nedovoláte....
.
Telefon:
Mobil síť Vodafone tel.: 603 821 580
Pevná linka : nepřipojeni

E-mail: (ideální je již se přihlásit do našeho e-shopu a objednávku provést přes něj - platí i pro obchodníky)

Poté Vám bude zboží připraveno na prodejně, zasláno (pozn.: od 1.1.2018 již nezasíláme) podle podmínek dále uvedených v odstavci o zasílání apod... O všem budete informováni...

PODMÍNKY E-SHOPU A PRAVIDLA OBCHODU

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.
2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena automaticky generovanou e-mailovou zprávou. Pokud jste udělali v objednávce z nějakého důvodu chybu, neprodleně nás kontaktujte(dvojité odeslání apod.)
3. Po osobním přečtení Vaší objednávky (což je během jednou až dvou dnů), Vám zašleme osobní e-mail nebo budeme volat o tom jak a kdy bude Vaše objednávky vyřízena. Někdy Vás požádáme o doplnění některých nejasných údajů (velikost oděvu, apod.)
4. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy cena nižší (ať původní uvedená na již uskutečněné objednávce nebo nižší nová cena).
5. Vyhrazujeme si právo Vás jako zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp. PROTO UVEĎTE DOBŘE SVÉ TELEFONNÍ ČÍSLO.

Dodací podmínky
1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou připraveny dle zaškrtnuté způsobu odběru a nebo odesílány prostřednictvím PPL.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak nebo není-li zboží skladem, je veškeré zboží, které má být expedováno zasláním zasláno cca do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky (v sezoně i déle). Ostatní způsoby dodání jsou konzultovány e-mailem, telefonicky.
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

Výměna zboží

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Reklamace zboží

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci :

1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
3. Do zásilky uveďte řádně a zřetelně důvod reklamace (např. popis vady, co výrobek dělá špatně apod.) a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku u zboží dováženého ze zahraničí je lhůta 60 dnů.

Poštovné a balné, které bylo s objednávkou účtováno se však nevrací. Vrácení zboží není možné zasílat na dobírku.


Odstoupení od smlouvy


Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady na dopravu vzniklé dodavateli se neodečítají. Taktéž náklady spojené s dopravou, jež vznikly odběrateli se nevrací tedy nepřipočítávají.
Ochrana osobních údajů
Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje.

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.
© 2006 - 2017 Všechna práva vyhrazena. | Vytvořil Lefner